Oświadczenia majątkowe - wzory do pobrania
INFORMACJE DOTYCZĄCE OŚWIADCZEŃ MAJĄTKOWYCH
Terminy składania oświadczeń majątkowych:
Pierwsze oświadczenie w terminie 30 dni od dnia:
- złożenia ślubowania (radny, wójt, burmistrz, prezydent miasta)
Kolejne oświadczenia:
- co roku do dnia 30 kwietnia, wg stanu na dzień 31 grudnia roku poprzedniego.
Ostatnie oświadczenie:
- na dwa miesiące przed upływem kadencji (radny, wójt, burmistrz, prezydent miasta)
Oświadczenie majątkowe według stanu na dzień 31 grudnia roku poprzedniego należy złożyć w dwóch jednobrzmiących egzemplarzach (oryginały) wraz z kopią zeznania (PIT) o wysokości osiągniętego dochodu w danym roku podatkowym (osoby, które nie podlegają indywidualnemu rozliczeniu się z urzędem skarbowym, np. emeryci rozliczani przez ZUS, rolnicy, bezrobotni nie osiągający dochodów, dokonują na pierwszej stronie, w lewym górnym rogu składanego oświadczenia majątkowego, stosownej adnotacji odnośnie właściwego dla miejsca zamieszkania urzędu skarbowego).
W przypadku złożenia oświadczenia wypełnionego przy użyciu komputera, składający oświadczenie musi podpisać się na każdej stronie dokumentu.
W przypadku składania oświadczenia w postaci kserokopii, każda strona kserokopii musi być opatrzona oryginalnym podpisem składającego oświadczenie.
- Wskazówki dotyczące wypełniania oswiadczeń majątkowych - pobierz plik .pdf
- Oświadczenie majątkowe - wójta, zastępcy wójta, sekretarza gminy, skarbnika gminy, kierownika jednostki organizacyjnej gminy, osoby zarządzającej i członka organu zarządzającego gminną osobą prawną oraz osoby wydającej decyzje administracyjne w imieniu wójta - pobierzplik .doc
- Oświadczenie majątkowe - radny - pobierz plik .doc